Analizamos la presencia de su empresa en el mercado realizando las propuestas adecuadas para mejorar su incidencia social y sus resultados económicos.

Analitzem la presència de la seva empresa en el mercat realitzant les propostes adequades per millorar la seva incidència social i els seus resultats econòmics.

We analyze your company's presence in the market making appropriate proposals to improve their impact on society and its economic results.











miércoles, 22 de julio de 2015

Tesla planta cara a les elèctriques


 La companyia d'Elon Musk llança unes bateries d'ús a llars i negocis per revolucionar el mercat de l'energia elèctrica



 Quico Domingo

 La bateria funcionarà connectada a panells solars situats a la teulada dels habitatges
LES CLAUS L'empresa ha presentat una adaptació domèstica de les súper-bateries dels seus vehicles
És un conjunt de bateries perquè les llars i negocis deixin de dependre de les elèctriques
El Powerwall tindrà un preu de sortida de 3.500 dòlars
La història de Tesla Motors no ha estat precisament plàcida des dels seus inicis. Fundada l’any 2003 per Elon Musk -físic i emprenedor sud-africà- després de fer fortuna venent PayPal a eBay, tenia com a objectiu desenvolupar un cotxe de gamma alta totalment elèctric, amb autonomia i potència suficients per poder satisfer a qualsevol tipus de consumidor, per exigent que fos.

El seu primer model, el Tesla Roadster, era un cotxe esportiu amb unes prestacions realment espectaculars: podia passar de 0 a 100 km/h en 3,7 segons i recórrer gairebé 400 quilòmetres sense recarregar les bateries. Tot i rebre moltíssimes reserves del vehicle, a l’hora de tancar la venda molts dels consumidors es tiraven enrere, fet que va conduir la companyia a una situació econòmica tan complicada que fins i tot el seu propi fundador va arribar a negociar la venda de l’empresa a Google per 6.000 milions de dòlars.

Quan les negociacions estaven pràcticament tancades, sobtadament Tesla va començar a veure com les seves vendes es multiplicaven i fins i tot començaven a produir beneficis, motiu pel qual el pre-acord amb el gegant de les cerques es va acabar trencant.



Aquesta passada setmana, en un moviment inesperat, Elon Musk ha presentat una adaptació domèstica de les súper-bateries que la companyia fa servir en els seus vehicles. Powerwall, el nom amb el qual s’ha batejat el nou producte, és un conjunt de bateries dissenyat per tal que llars i negocis deixin de dependre de les companyies elèctriques.

El giny, amb una potència d’entre 7 kWh i 10 kWh està pensat per ser col·locat a les parets de soterranis o garatges i funcionar connectat a panells solars situats a la teulada de les cases. D’aquesta manera, Powerwall emmagatzema energia durant el dia per fer-la servir durant la nit.

A més, l’aparell es connecta a Internet per adquirir l’evolució de preus de l’electricitat, de manera que pot acumular energia quan aquesta és més barata i fer-la servir quan els preus han pujat. El Powerwall tindrà un preu de sortida de 3.500 dòlars sense comptar-ne la instal·lació ni els panells solars.

Tot i que no estarà disponible per al públic en general fins al 2016, ja es pot reservar a la web de Tesla Motors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario